marți, 8 martie 2011

Fucking feelings

Mereu in viatza sunt momente
Care sunt intotdeauna regretate
De nimeni altcineva decat de mine
Niciodata nu mi-e bine...
Tie ti pare ca totul se invarte in jurul tau
Mie mi se pare ca totu-i intr'o cadere lenta
Simt in gura gust de menta
Asta-i numai paradisu' tau....

Mereu in viatza sunt momente
Care sunt intotdeauna regretate
Eu niciodata n-am dreptate
De iubire nu am parte...

Soarta m-a lasat dezolat si rece
Cand credeam ca totul va trece
Nu e nimeni care sa ma-npace
Cu viatza asta careia ii zic eu "drace"....
Stresul ma ingroapa
Nimeni dupa, nu ma dezgroapa
Demonul vine de-ndata
In timp ce eu ma uit pe harta
El vine si ma inhatza...

Mereu in viatza sunt momente
Care sunt intotdeauna regretate
Eu niciodata n-am dreptate
De iubire nu am parte...

Ghiare de demon va aratati
Capul cavalerului negru-l taiati
Si inspre cimitir va indreptati
O groapa sa sapati....
Ma indrept spre paradis
Asa cum am visat azinoapte-n vis

Mereu in viatza sunt momente
Care sunt intotdeauna regretate
Eu niciodata n-am dreptate
De iubire nu am parte...
Pe mine cine ma ajuta
De fiercare data cand cad pe burta
Nu e nimeni acolo cand e greu
Eu voi fi singur mereu...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu